4 Jul 2012

Doa Rabitah–Penutup al-Ma’thurat

al-mathurat Doa Rabitah
Klik gambar untuk besarkan…

mainkan terus –>

Terjemahan
Ya Allah, menjelanglah kini malam (ciptaan)-Mu, beredarlah sudah siang-Mu, inilah keluhan suara dan pinta para du'at-Mu, maka oleh itu ampunkanlah dosaku.
Ya Allah, Engkau mengetahui bahawa hati - hati ini (bayangkan wajah - wajah rakan persejuangan) telah berkumpul kerana mengasihi-Mu, bertemu untuk mematuhi (perintah-Mu), bersatu memikul beban dakwah-Mu. Hati - hati ini telah mengikat janji setia mendaulat dan menyokong syariat - Mu. Maka eratkanlah ya Allah ikatannya.

Kekalkan kemesraan antara hati-hati ini. Tunjukkanlah kepada hati - hati ini dengan limpahan iman/keyakinan dan keindahan tawakkal kepada - Mu. Hidup suburkan hati - hati ini dengan pengetahuan sebenar tentang - Mu Jika Engkau mentakdirkan mati maka matikanlah pemilik hati - hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agama - Mu. Engkau lah sebaik - baik sandaran dan sebaik - baik penolong.

Ya Allah, perkenankanlah permintaan ini. Ya Allah restuilah dan sejahterakanlah junjungan kami Muhammad, keluarga dan para sahabat baginda semuanya. – Ameen -


Disertakan nasyid Doa Rabitah – daripada UNIC. Video dengan slaid yang menarik disediakan oleh kauthar.net


complet-qr-muatturun-m-mathurat-dari-android-market-url-w250
Muat-turun di http://bit.ly/mathurat

Atau sekirannya anda ingin memasang m_mathurat pada komputer anda, sila baca manual ini –> http://bit.ly/mmathurat-bluestacks

LIKE fanpage kami di http://fb.com/mmathurat
fbmmathurat


Doa robithah, doa rabithoh, doa robitah, doa robitoh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

- Ads by Google -